معرفی چند نمونه دستکش کار برای مشاغل مختلف
نوشته شده توسط : unexer

امروزه در برخی از مشاغل از دستکش کار مخصوص به آن شغل استفاده می شود. کارفرمایان این مشاغل معمولا اقدام به خرید عمده دستکش کار برای کارکنان خود می کنند. برای تهیه دستکش کار باید به فروشگاه هایی که در زمینه فروش عمده لباس کار مشغول به کار هستند مراجعه کنید.

همانطور که می دانید هر شغل محیط مخصوص به خود و ویژگی های خود را دارد به همین دلیل دستکش های کار آن ها هم با هم متفاوت است. شما باید در هنگام خرید عمده دستکش کار از فروشگاه های فروش عمده لباس کار باید دقت کنید که دستکشی انتخاب کنید که متناسب با ویژگی های شغل شما باشد.

در این مقاله یونکس قصد دارد شما را با چند نمونه پر استفاده از دستکش های کار آشنا کند تا بتوانید در هنگام خرید عمده دستکش کار بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید عمده دستکش کار

دستکش کار لاتکس

این نوع دستکش کار از جنس پلاستیک ارزان قیمتی است که از جمله متداول ترین نوع دستکش ها در صنایع شیمیایی است. البته به دلیل اینکه مقاومت بالایی ندارد بیشتر در صنایع دارویی و غذایی از آن استفاده می شود. همچنین به دلیل ارزان قیمت بودن آن ها بیشتر به صورت یک بار مصرف از این نوع دستکش استفاده می شود.

دستکش کار نیتریل

این نوع از دستکش کار در برابر مواد شیمیایی مقاومت نسبتا بالایی دارد. قیمت این دستکش ها به نسبت دستکش های لاتکس کمی گران تر است اما از دیگر دستکش ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. با توجه به مقاومتی که دارد در برابر مواد شیمیایی به سرعت خراب نمی شود.

دستکش کار بوتیل

این نوع از دستکش کار بیشتر در هنگام کار با گازهایی مانند هیدروژن سیانید و گاز کلر مورد استفاده قرار می گیرد.  این دستکش در برابر نفوذ گاز ها مقاومت بالایی دارد اما به نسبت دیگر دستکش ها کمی گران تر است. دلیل آن هم گران بودن بوتیل نسبت به دیگر موادی است که در ساخت دستکش ها به کار می رود.

دستکش کار نئوپرن

این نوع از دستکش کار در برابر رنج وسیعی از مواد شیمیایی خطرناک مقاومت عالی و بالایی دارد. به همین دلیل این دستکش ها را با عنوان دستکش اسیدی در صنعت معرفی کرده اند. استفاده از این دستکش برای محیط ها و مشاغلی که نیاز به حساسیت و ظرافت بالا دارد بسیار مناسب است.

دستکش کار PVC

این نوع از دستکش کار با نام دستکش پلاستیکی نیز شناخته می شود. بطور کلی از این دستکش در صنعت پتروشیمی استفاده می شود. ارزان قیمت بودن این دستکش باعث شده است که از آن به عنوان دستکش یکبار مصرف استفاده کنند.

فروش عمده لباس کار

جمع بندی

نکته مهم دیگر در هنگام خرید عمده دستکش کار این است که به سراغ فروشگاه های معتبری بروید که از کیفیت محصولات آن ها مطمئن باشید. یونکس یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش عمده لباس کار است که شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید دستکش کار از آن کنید.

 





:: برچسب‌ها: خرید عمده دستکش کار , خرید عمده دستکش کار از یونکس , فروش عمده لباس کار , فروش عمده لباس کار در یونکس , یونکس ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: